ارد بزرگ : هيچ دوستي بهتر از تنهايي براي اهل انديشه نيست . كنفسيوس : تاوقتي توقف نكرده ايد ، مهم نيست چقدر آهسته حركت مي كنيد . نيوتن : كسي كه فكر نمي كند ، به ندرت دم فرو مي بندد . مارك تواين : صديق ترين ، بي توقع ترين ، مفيدترين و دائمي ترين رفيق براي هر كسي كتاب است . سهراب سپهري : بهترين چيز رسيدن به نگاهي است كه از حادثه عشق تر است . پائولو كوئليو : هر جا به جستجوي خداوند برخيزي ، او را در همان جا خواهي يافت . محمود دولت آبادي : هنر با عشق شروع مي شود ، با سختي ادامه پيدا مي كند و با درد و رنج به پايان مي رسد . گاليله : هرگز مردي ولو بسيار نادان را نديدم كه از وي چيزي نتوانسته‌ام بياموزم . چارلي چاپلين : در دنيا جاي كافي براي همه هست ، پس بجاي اينكه جاي كسي را بگيري سعي كن جاي خودت را پيدا كني . هميلتون : بر روي زمين چيزي بزرگتر از انسان نيست و در انسان چيزي بزرگتر از فكر او .

۱۳۹۱ خرداد ۲۶, جمعه

انتشار «کریمانه» به مناسبت 30 سالگی نشر اساطیر

مجموعه مقالاتی با عنوان «کریمانه» به مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیس انتشارات اساطیر منتشر خواهد شد. به گزارش خبرنگار مهر، «کریمانه» عنوان مجموعه مقالاتی است که قرار است به مناسبت سی‌امین سال فعالیت انتشارات اساطیر به مدیریت عبدالکریم جربزه‌دار تا اواخر شهریورماه امسال منتشر شود. این مجموعه به دلیل حجم بالای مقالات در دو جلد مستقل منتشر خواهد شد. نامگذاری این مجموعه هم با الهام از نام عبدالکریم جربزه‌دار صورت گرفته است.
عمده مقالاتی که برای این کتاب جمع‌آوری می‌شوند، اهدایی از طرف محققان و پژوهشگران کشور است و شامل موضوعاتی در زمینه ادبیات، ایرانشناسی، باستان‌شناسی، زبان‌شناسی، نقد کتاب و هر علمی است که به نوعی با قلمرو ایران در ارتباط باشد و زیرمجموعه موضوعاتی باشد که نشر اساطیر بر انتشارشان مبادرت دارد.
مقالاتی که برای چاپ در این یادنامه یا ارج‌نامه در نظر گرفته می‌شوند، با همت و سرمایه جمشید کیانفر، دوستان جربزه‌دار، محققان و پژوهشگران پیشکسوت کشور جمع‌آوری می‌شوند. با این که این کتاب قرار است به مناسبت سی‌ سالگی انتشارات اساطیر منتشر شود، ولی موضوع اصلی مقالات آن درباره این ناشر نیست و شامل موضوعاتی است که به آن‌ها اشاره شد. هر جلد از این مجموعه، حدود 800 صفحه خواهد داشت.
«کریمانه» در حال حاضر آخرین مراحل آماده‌سازی مقالات را پشت سر می‌گذارد و قرار است تا پایان شهریورماه امسال منتشر شود، ولی با احتساب مرحله اخذ مجوز امکان دارد، عرضه آن به بازار در مهرماه سال جاری انجام شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر